+90 (312) 201 70 00 - +90 (212) 329 70 00 +90 (312) 210 16 96 - +90 (212) 329 70 00
Türk Telekom Ar-Ge Binası ODTÜ Teknokent Üniversiteler Mah. No:15, B Blok 06800 Çankaya / Ankara Türkiye İstanbul Merkez Ofis İTÜ Teknokent ARI4 Binası No: 2-1, 34469 Maslak, İstanbul
info@innova.com.tr

MARS: Merkezi Arıza Sistemi

Müşteriyi etkileyen problemlerde;

  •   probleme hızlı müdahale edilmesi,
  •   arızanın kısa sürede giderilmesi,
  •   müşteriye hızlı bilgi verilmesi,

böylece müşterinin yaşadığı problemin minimum seviyede olmasını sağlamak amaçlanmıştır.  

 

Merkezi Arıza Sistemi uygulaması ile;

- Müşteri memnuniyeti, kullanıcı memnuniyeti ve tek bir noktadan uçtan uca şikayet, arıza ve problem yönetiminin gerçekleştirilmesi. Zaman ve iş gücü kazancı,

- Operasyon, geliştirme ve bakım maliyetlerinin azaltılması,

- Karar destek noktalarında istenilen detayda ve sıklıkta rapor alınabilmesi,  

- Entegrasyon ve tam otomasyonun sağlanması; şikayet, arıza ve problem yönetim sürecinin her aşamasında  konfigüratif iş akış kuralları üzerinden esnek ve etkin yönetim

- Taleplerin hızlıca karşılanması sağlanmaktadır.

İlgili Görseller