+90 (312) 201 70 00 - +90 (212) 329 70 00 +90 (312) 210 16 96 - +90 (212) 329 70 00
Türk Telekom Ar-Ge Binası ODTÜ Teknokent Üniversiteler Mah. No:15, B Blok 06800 Çankaya / Ankara Türkiye İstanbul Merkez Ofis İTÜ Teknokent ARI4 Binası No: 2-1, 34469 Maslak, İstanbul
info@innova.com.tr

PayFlex Sadakat Çözümü

Payflex Loyalty şirketlerin, hizmet sağlayıcıyı kurumların ve alışveriş merkezlerinin her türdeki finansal işlemleri için İnnova’nın sunduğu ödüllü sadakat çözümüdür.

PayFlex Loyalty, şirketlerin, hizmet sağlayıcı kurumların ve alışveriş merkezlerinin her türden finansal işlemleri için İnnova’nın hazırlamış olduğu ödüllü sadakat çözümü... Sağladığı dinamik tanımlama seçenekleri, tüm sadakat işlemlerinin farklı kanallar aracılığıyla online olarak gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

 

Dinamik olarak yapılandırılabilen çözüm

Sadakat sistemleri konusundaki bilgi birikimi ve tecrübesiyle İnnova tarafından uçtan uca bir çözüm olarak tasarlanmış olan PayFlex Loyalty, dinamik kazandırma seçenekleriyle tüm sadakat işlemlerinin farklı kanallar vasıtasıyla online olarak gerçekleştirilebilmesini sağlıyor. Esnek yapısı, sistemin dikey sektörlere özel çözümlere dönüştürülmesine olanak tanıyor. Zaman, müşteri segmenti, işlem yapılan mağaza gibi kriterlere göre hesaplanan kazanımlar, harcandıkları mağazaya göre daha değerli olarak kullanılabiliyor.

 

Bankacılık ve perakendeye özel çözümler

PayFlex platformunun esnek yapısı, onu tek kurum tipine bağlı bir çözüm olmanın ötesine taşıyor. Modüler olma özelliğiyle PayFlex, bankacılık ve perakende başta olmak üzere farklı sektörlerin; Müşteri profillerine, kurumsal yapılarına, stratejik hedeflerine ve beklentilerine uygun sadakat sistemlerinin tasarlanabilmesine olanak sağlıyor.

 

Yeni ürün ve hizmetleriniz ön planda

Puana dayanan bir sadakat sistemine sahip olmak sadece müşteri sayısını artırmak ve korumak için değil, yeni ürün ve hizmetlerin kullanımını artırmak için de iyi bir çözüm sunuyor. Yeni ürün ve hizmetlerin daha fazla puana sahip olması, müşterinin puan kazanabilmek için bunları kullanmasını sağlıyor. Banka için yeni ve etkili bir ürün tanıtım kanalı açılırken müşterinin memnuniyeti ve dolayısıyla bağımlılığı artıyor.

 

Avantajlar

  • Farklı iş modellerine uyarlanabilir

  • Farklı bazlarda hesaplanabilen parametrik offline ve/veya online kazanım-harcamalar

    • Yüzde bazında

    • Grup bazında

    • Zaman bazında

    • Ürün bazında ve daha fazlası...

  • Mağaza bazında Kampanya/Promosyon mesaj yönetimi

  • Dinamik puan kazanım/harcama şemaları

  • Müşterilerin mağaza bazında segmentasyonu

  • Çok çeşitli işlem kanalları

  • Kapsamlı mağaza (bayi) ödeme dosyası/raporu hazırlama seçenekleri

  • Farklı taslaklarda detaylı raporlama

  • Otomatik veya kasiyer tetiklemeli gün sonu (End-Of-Day) işlemi

 

MODÜLLER

1.Puan Kazanma ve Harcama: Alışveriş işlemlerinden ve ilişkisel işlemlerden puan kazanılabilir. Kazanılan puanlar ise mobil cihaz, IVR, POS cihazı, internet gibi farklı kanallardan doğrudan harcanabileceği gibi çapraz sadakat uygulamaları, hediye çekleri veya indirimlere dönüştürülerek de kullanılabilir.

 

2.Anında İndirimler ve Hediye Çekleri: Daha önceden sistemde tanımlanmış olan kurallara göre oluşturulan kampanyalar dâhilinde, müşteriler için alışveriş esnasında üretilen indirimler ve hediye çekleri sunulabilir.

 

3.Tek Hesapta Birden Fazla Sadakat Kartı:Abonenin birden fazla sadakat kartı varsa tüm kazanımlar tek bir hesapta toplanabilir. Ortak hesaba bağlı kartlara ödül puanlar dinamik olarak dağıtılabilir, limitler tanımlanabilir.

 

4.Aile Kartları: Yine birden fazla sadakat kartının kullanıldığı, ama bu kartlardan bir tanesinin ana kart olarak konumlandırıldığı kullanım şeklidir. Alışverişler, şifre değişiklikleri ve benzeri işlemler ana kart sahibine sürekli olarak bildirilir.

 

5.Puan Transferi: Aboneler birbirleri arasında puan transferi yapabilir.

 

6.Puan Satın Alma: Harcama için abonenin puanı yetersizse, taahhütle (veya ödeme ile) puan satın alabilir.

 

7.Alt Sadakat Şemaları: Mağazaların veya sadakat programının diğer ortaklarının, kendi mağaza gruplarına özel alt sadakat şemaları tanımlamasına imkân sağlar. Bu alt sadakat şemaları, merkezi yönetim altında ana sadakat programı üzerinden kontrol edilip yönetilebilir.

 

8.Çapraz Sadakat Şemaları: Kurumların diğer kurumlara ait sadakat programlarına entegrasyonu sağlanabilir. Bu sayede bir PayFlex sistemi üzerinden kazanılan puanlar başka kurumlara ait sadakat sistemi puanlarına/millerine/bonuslarına dönüştürülebilir.

 

9.Hediye Mağazası Entegrasyonu: Online hediye mağazası entegrasyonu ile aboneler internet, POS cihazı, mobil cihaz gibi kanallardan adreslerine teslim edilecek hediyelerin stok durumunu sorgulayıp sipariş verebilirler.

 

10.Müşteri Segmentasyonu: Etkili müşteri segmentasyonu ile mağaza-müşteri arası ilişkiler farklılaştırılabilir:

  • Kurumların farklı parametrelerle işlem yapan müşteri segmentlerini kolayca oluşturmasına imkân sağlar.

  • Kazanım ve/veya harcama şemaları müşteri segmentlerine göre farklılaştırılabilir.

  • A mağazası için çok değerli olan bir abone B mağazası için çok da önemli olmayabilir. Bu yüzden farklı mağazalarda birbirinden ayrı segmentasyonlar uygulanabilir.

 

11.Kampanya ve Promosyon İşlemleri: PayFlex Loyalty ile ürün, abone segmenti veya zaman gibi değişkenler baz alınarak, aboneler için dinamik kampanyalar veya promosyonlar oluşturulabilir. Bu kampanyalar ve promosyonlar ile farklı hedefler amaçlanabilir:

  • Yeni müşteri kazanımı

  • Mevcut müşterilerin bağlılığının artırılması

  • Satışların artırılması

  • Çapraz satış programları oluşturulması